Kaozkväll

Ska berätta en grej. En viktig grej. Nej, 2 viktiga grejer.

Del 1. Jag gjorde kaoz med bastun.

Jag beslöt mig för att basta, typ skrubba hela kroppen och sånt. Nice tänkte jag.

  1. Ställde in bastun fel.
  2. Jag sätter mig där inne, och den är liksom iskall.
  3. Skvätter massa vatten.
  4. ... händer inget.
  5. Det visar sig att jag ställt in den fel.
  6. Får hjälp.
  7. Måste vänta 15 minuter
  8. Väntar 5 och sätter mig där igen.
  9. Det resulterar lite värme men inte som det ska. JAJAAAAAA
Del 2. Jag gjorde kaoz med mitt hår.

  1. Använder mig utav något slags silkschampoo- och balsam.
  2. Tänker: Jag kan ju stoppa balsam i håret och sitta i bastun. Vara snäll med håret liksom
  3. Detta kommer jag såklart på nu när jag är helt klar.
  4. Vad är då problemet?
  5. JAG KAN INTE ANVÄNDA SILK-PRODUKTER TILL HÅRET FÖR MITT HÅR BLIR HELT GAAAAALET LENT! Det går liksom inte att göra NÅGOT med det. Hade jag haft hårlöss hade dom åkt av som i en vattenrutschkana.
  6. Fattar ni vad kaoz det är eller? Hejdå.
Ps. Kul hårlössen hade haft i mitt hår förresten.

Kommentarer
Postat av: joss

hahahhahahahahahha rutschkana <3<3<3

2011-01-23 @ 09:41:34
Postat av: Anonym

hahahah vem gör du dig fiiiiiiiiiiiiin för dåååååååååååååå hihiihih ses imorrn askim

2011-01-24 @ 09:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0