It was a beautiful life

Har suttit och läst igenom sommarens inlägg. Typ på min, Rebs och Miccus bloggar. GUUUUUUUD TA MIG TILLBAKA! JAG VILL HA EN TIDSMASKIN! Jag kom tillslut på mig själv att sitta tårögd och läsa om typ när jag satt och väntade på Miccu i taxistationen vid hamnen när 3 randomturkar bad mig sätta mig på en stol medans 1 utav dom strök mig i håret och viskade "romantiska"-turkengelska-ord i mitt öra och den andra berättade för mig hur gärna han ville "lick my poopies". Ni fattar ju liksom. Föll som en fura.












Kommentarer
Postat av: pia

Jeg er så himla sexy på første bildet! Eyes closed babyyyy... JEG SER JO FULL UT =O



& aweeee; how to open a wine bottle, HEPPA =D



SAVN <3

2011-01-13 @ 21:30:35
URL: http://pialiv.blogspot.com/
Postat av: mr big

saknar så himla mycket!!!! brukar ibland också läsa igenom mina gamla och era. men fyfan vad olycklig man blir. du vet vad du ska göra camme. 12 dagar kvar benim avrat!

2011-01-13 @ 21:43:09
Postat av: Anna

Svar:

Ja det har gått otroligt snabbt, det håller jag med om :)

Men nu känns det segt av någon anledning! haha

Va söt du är, tack så mycket! :)

Är du fortfarande tillsammans med din kille?

2011-01-15 @ 11:00:42
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0