Happy new year

Ääääääntligen är julen, nyår och blablabla över. Tack för det!

Nyårsafton började med att jag och Rebecca, efter fååå timmars sömn, stiger upp tidigt för att dra en liten roadtrip till Umeå, för att hämta allas våran Miccu! Och sen åka tillbak igen? Hahaha hur snälla är inte vi liksom??

Efter hårfixning och en trååååkig väg genom all skog tillbak till Luleå så skyndade vi oss till Emmelie där vi åt entrecote med potatisgratäng och 398 liter sås. MMM! Gött vare.

Det fortsattes med Vanilla sky och skumpa tills det slutade med att vi stod på Emmelies balle för att fira in det nya året. 1 timma efter åkte jag hem, askuuuul liksom! Men allt är i sin ordning och äntligen är julen/nyår över för den här gången. Tyvärr är dessa högtider inga som ligger mig så varmt om hjärtat, vet inte när jag sist tyckte denna tid på året var så jävla kul. Hmmm.... höhöhö orka. Nu ska jag fortsätta trycka i mig en deliiicioouuus oxfilé med beasås och bakad potatis. Och hälla i mig det feta glaset cola förstås. Gott nytt år på er!

P.s.
Igår vid 20.00 hade jag lösnaglar på mig. Idag 15.00 hade jag inte en jävel kvar. Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Camilla, värmer att höra! :) kul att du kommenterade!

2011-01-02 @ 03:24:54
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0