GBG

Ja, min lilla hemlighet var att jag skulle till Götet i onsdags och komma hem idag. Sagt och gjort. Anledningen till varför jag inte kunde säga det var för att jag skulle stå utanför Cillas dörr och överraska henne. WEHOOOO! Feta utgångar och trevligt sällskap som fan. Underbara dagar har detta varit.

Nu är jag hemma igen. Back to reality så att säga. Jag hatar att vara back to reality. Jag hatar det så jävla hårt, för nu har jag dendär ångesten igen och hahahaaaaaa nog fan vet jag varför. Imorgon blir inte en bra dag.

Tillbaka till Götet: Spårvagnar är tåg. Vad fan ser dom annars ut som liksom!? Och be mig gärna ta er på en rundtur där alldeles själv. Och ät inte på Jensens. Och.... De e la gött! Fast det hade ju varit mer gött om jag hade tagit kort. Men orka anstränga sig för att vara normal..



Hold me, tell me everythings ok,
Show me theres a way to beat the monster
Save me, make it go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0