Wööörk + otursjävlavecka

Nämeeen, vad gör jag hemma vid den här tiden?

Jag börjar nämligen 16 idag. Och slutar 19. HÄRLIGT!!!! Även fast det känns lite ovärt och jag hellre hade legat hemma och fläskat i min säng. Men neee. Mitt schema ser för övrigt ut såhär resten av veckan:

Idag: 16-19
Onsdag: 11-19
Torsdag:16-19
Fredag: 11-19
Lördag: 11-18 och 23-05.

GAAH HAHA LÖRDAGEN, JAG KOMMER INTE PALLLAAAA! Sen blir måndagen och restrerande veckor galet mycket lättare. Fast ändå lika mycket jobb om inte mer. Aaaah äntligen! :D

Vet att ni är så jävla intresserade av mitt schema. Men nu jävlar ska jag jobba! JAG SKA BLI RIK! Sen vet jag ju aldrig om jag måste köpa en ny dator, ikväll återstår det att se. Dom ska försöka installera om den. JAG BEEEEEEEER ATT DET SKA FUNKA! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!!!

Livet suger utan min dator och alla mina bilder och min musik. JA DET GÖR DET. Snela hest-dator, comee baaack! (Jag ropar som Rose i Titanic. coome baaack!!!) blir för övrigt galet irriterad när hon inte harklar sig i den scenen. AAH!!

MÅSTE bara berätta hur mycket jag hatar denhär veckan som jag har varit hemma. Mmh.

1. Min dator gick sönder
2. Väskan gick sönder
3. Jag drog sönder mina iPod-hörlurar
4. Jag drog sönder häng-grejen i min jacka
5. Igår dog min telefon och var död i typ 5 minuter.

HALLÅ VAD ÄR DETTA? Jag skulle aldrig ha kommit hem.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: miku

nee, vi skulle fett ha stannat camme :(

2011-02-08 @ 23:56:55
Postat av: sofielofie

!!!!! här sitter man i lugn och ro och så skriver du "(Jag ropar som Rose i Titanic. coome baaack!!!) blir för övrigt galet irriterad när hon inte harklar sig i den scenen."



hade ju glömt bort det totalt eftersom det var längesen jag såg den sist, men nu kom allt upp igen. det finns världsliga saker som är grymt irriterande, men vafan, HARKLA DIG KVINNA?!? blir galen!!

2011-02-09 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0