Väääärme

SOMMAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!

+2
( WTF OMFG!?!?!) bjuder denna underbara dag på, hur nice!? Mindre nice att jag jobbade men jag kom nyss hem och det är fortfarande kalasväder. Ska hoppa i bikinin och cykla till udden har jag tänkt. Måste starta min bränna!

Lyckades ha en lite bättre morgon eftersom vädret var så jävla nice! Rolig gubbe vid busshållplatsen också sisådär 10 imorse, han hälsade på allt som rörde sig men ingen såg honom för att han höll någonting för ansiktet.. Okej! Han pratade även med busschaffisen som såg stört obekväm ut hela resan. hahahahahaaaaa roligt folk det finns här i världen.

Igår satt jag, Reb, Emmelie och Johanna hemma hos Emmelie och chillade med musik och lite dricka. Fast det var cplugnt för min del eftersom jag skulle upp och jobba. ALDRIG mer bakis på jobbet när man står och gör fläskiga mackor hela dagarna, uäääk.

Ikväll tror jag det blir Annas crib ett tag, wohooo. Jobb imorgon igen. Tamam.

Kommentarer
Postat av: Hermannmarit

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-05-09 @ 10:34:54
URL: http://hermannmarit.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0