Walla

Idag var första jobbdagen sen den 24e, var ändå rätt chill med tanke på att det var fredag och inte så mycket folk. Men imorse ville jag bara lägga mig på golvet och dö. Hade feeeet ångest och ville BARA ligga i min säng. Helst gråta också. HAHA guuuud, orkar inte. Är fortfarande kort i sömn eftersom jag ändå inte kunde somna förrän ett bra tag efter jag la mig igår. Bahhhh.

Taggar planer efter april och även jobba-arslet-av-mig-planer från och med nu tills dess. Hahaha guuuddddd jag dör på mig själv.

Tycker lite synd om pappa som sitter datorlös när jag har trasig dator. Tycker även jättesynd om honom eftersom han har opererat armen förra veckan och går omkring med en... sele? Och sjukskriven i 3 månader. Jag undrar hur det ska gå eftersom han 1. inte kan sitta still, 2. är VÄRLDENS mest rastlösa person. Galet alltså. 3. bara kan använda sin högerarm och är vänsterhänt. Lilla papi <3


Dunkar på med en dunderfin bild. Tagen av mig någonstans i mitt undermedvetna, f1.



This is making me fuuuuckin' crazy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0