Home..

Såååååååå mycket att berätta.

Men det viktigaste av allt tar jag först..:

JAG
TAR
LIVET
AV
MIG
NU!!!!!!!!!

Min älskling, min baby, min lovaaaaaah har pajat. Min dator som hållt i vått och torrt från år 2005. Med ALLT på. Musik och stenåldern och bilder från fjortistiden. Tur att jag har Rebecca som har alla alanyabilder och att jag har säkerhetskopierat en del bilder. Men ändå... MIN DATOR!!!! :(

Fyfan jag dör alltså..

Nåja. Åter till det roliga!

F1 nice av er att vara helt positiva och önskade mig en trevlig resa. Tack! För det hade jag :D

Ja.. What to say? Jag vill ju inte vara hemma direkt. Jag gillar att massa folk har sagt till mig att alanya på vintern suger, för då hade jag ju inga förhoppningar och det rockade ändå! Yääää. Kul att träffa massor man kände igen. Och nice som fan att KUNNA HA PÅ SIG NORMALA KLÄDER UTAN ATT FRYSA!

Livet rockar. Fast jag vill allt annat än vara hemma. Fi-faa-haaan.

Såg nästan en kändis på Arlanda också. Galet. Paradise-Cimon!!!! Eller... Jag och Micaela såg hans taxigubbe som höll i hans namnskylt, men hur fränt var inte det liksom? Han var säkert där nånstans och lurade, HÄHÄ.

Hade egentligen massa mer att skriva, men jag är i djup depression över min dator. Brb tar livet av mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0