Ordbajs och täckbyxor

JAG HAR DAMP!!!!!

Jag vill skrika som en sengångare, eller nåt. Hade jag haft orken till att spela in ett klipp och konvertera och hålla på så hade jag lagt upp ett klipp här till er, hade låtit rätt roligt och ni har skrattat väldigt mycket. Sen hade jag blivit rik (nej jag tänker inte alltid på pengar, vart får ni det ifrån?) för att det började spelats på TV osv, kul va? Tänk om jag ändå hade orkat spela in detta. Synd att jag är så slö då. Tråkigt för er!

BLABLA, kylan tar kol på mig. Mamma kläcker ur sig att jag ska börja ha täckbyxor. Det tycker jag är galet onödigt med tanke på att jag bara vistas ute när jag går till och från bussen. Tro liksom inte att jag ger kylan många minuters umgänge! Och VADÅ TÄCKBYXOR? Galet ful blir jag i täckisar och man tar ju upp 3 säten på bussen p.g.a dom där jävla brallorna. "Hej, här kommer jag och mina byxor! Jaha måste jag betala för 3 pers på bussen nu när jag har täckisar? Jamen okej!".

På tal om fett så är det väl fettisdagen (fettis-dagen) snart? Viktig info: Semlor suger fett (HAHAAAAA)


Nu har jag gjort både Micaela glad för att jag har ordbajsat som ett vattenfall och Anna för att jag tog paus från min bloggpaus. MAHA. Också har jag gjort mig själv glad för att jag än en gång var neggo och bitter, precis som min blogg ska vara! (Börjar ju typ komma ut på rätt spår igen jabraheeej)


Ps. Kunde Allstar suga mer igår eller? HAHA nae faktiskt inte. Tur att det var så varmt ute att man kunde avnjuta en bärs i nattens varma vindar.


Jag igår på Allstars uteservering

Kommentarer
Postat av: mr big

hahhahaha aj låv jo

2011-02-22 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0