Sommarvärme

Alltså GUUUUUUUUUUUUUUD VAD DET ÄR KALLT! PALLAR INTE!!!!!

Dålig dag. Riktigt dålig dag. Jag är fortfarande kort i sömn och jag är så fruktansvärt trött och saker gör mig så jävla arg och får mig att känna mig lite SMDLFSDKLFMDSKL!!!!!!!! - kort sagt.

Nåja. Det är ju bara -25 nu iallafall, bättre än -28 som det var nyligt, inte för att jag känner nån skillnad men okeeej.

Gårdagen spenderades med Reb i hennes soffa med middag, chokladhjärtan, 9398 liter cola och chips. Nam nam. Jag är även hennes handledare på subban där hon har börjat! YÄÄÄ!

Alltså jag är så less så jag ids inte skriva något intressant och därmed ids jag inte skriva mer. Ska hoppa i duschen och bli en människa och kanske vira in mig i 3985 täcken. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0