Paaaara paara

Igår slutade jag 15.00 som jag redan skrytit med, så nu ska jag inte skryta igen. Men jag måste bara: JAG SLUTADE 15.00!!!!!! LIVET ÄGDE!!!

När jag kom hem satt jag och dödade tid på exakt samma ställe som jag befinner mig nu - min säng. Nice som fan. Sen drog jag och Reb till Coop för chips, dipp och cola. Och resten av kvällen spenderades i hennes soffa - precis som det ska vara. Det slutade med att vi som vanligt somnade för sent och nu var jag tvungen att kliva upp med henne halv 8. ASTRÖTT! Mitt hår var ju bokstavligt talat ett smörpaket också så jag passade på att duscha nu på morgonen.

OCH!!!! Hade det inte varit morgon hade schampoo-flaskorna aldrig rasat i golvet 10 gånger. Jag lovar. Jag tror jag stötte till dom minst 5 gånger, sen blev dom totalt självmordsbenägna och hoppade ner på golvet flera gånger. Jag blev typ rasandes och ni som känner mig vet att mitt morgonhumör INTE är det bästa. Hade jag haft chansen hade jag lätt kunnat döda någon alltså. Maha.

Nejp, jobb 10-19 idag. Galet trött. Galet otaggad. Para para para. Para i nytvättat hår, känns faktiskt värt om jag tänker efter. Jag menar, hur nice hade det varit med para i smutsigt hår? Inte lika alltså. Måste ju börja sminka mig nu, om jag åker till jobbet osminkad kommer väl poliserna för att folk har ringt och tipsat om att en 3åring har börjat jobba på Subway olagligt. Med andra ord ser jag ut som 3 bast osminkad, just 4 ur information. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: sophia

Hahahahaha..

2011-02-23 @ 13:11:48
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0