Öp

Har inte känt för att skriva någonting sen sista inlägget igår, jag var så jävla förbannad att jag satt skakandes och grät på min säng ett bra tag. Haha fy, jag HATAR sånt där.

Nåja. Jobbade natt inatt, fick jobba med en tjej som heter Lovisa, det var mycket trevligt och det var inte overkill med kunder heller så det gick rätt bra. Ska prata med Andreas imorgon och meddela honom om att jag vill jobba så mycket som möjligt. Jag vill ha fett med pengar och jag känner att det är lika bra att jag jobbar sönder mig själv för att tjäna ihop den kosing jag behöver, det kommer löna sig i slutändan.

Annars har dagen inte bjudit på så mycket mer. Jo, en fet mensvärk, jag är allvarlig, någonting försöker liksom ta sig ut genom min mage. Haha fyyyyyyy SLUTARÅÅÅ! Äh, det är väl såhär att vara tjej antar jag. Nu vill jag bara att tiden ska gå, att allt ska lösa sig, och att min dator ska bli normal. (I think about you all the time babyyyyy, come back to meee :( ) Ja, jag och min dator har ett starkt förhållande, något fel eller!?

Ska fortsätta lyssna sönder Tarkan - Öp. LÖVE that song. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om hur de va i alanya nu i vinter, älskar o läsa din blogg o allt som du skriver om kära turkii:D

2011-02-07 @ 01:34:05
Postat av: Mattisgrete

Very nice site. Well laid out.

2011-09-21 @ 09:51:58
URL: http://mattisgrete.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0