Ny dator

Hej på er!

Idag blev jag både en dator fattigare och en dator rikare.

Min gamla är inget att kalla dator längre, den är rätt stendöd. Så datorberoende (COK) som jag är så klarar jag mig ju inte utan dator, och var tvungen att köpa en ny idag. Sved lite, men vad gööör man? Min andra baby höll fan i 6 år. Datanissarna såg ut som fågelholkar när jag sa det, HAHA. Galet.

Idag sa pappa något jätteklokt till mig.

"Fyfan vad vi är dum i huvet som bor här. FYFAN!"

Det var mycket smart sagt. Och hade det liksom inte varit för dom och för min ekonomi hade jag ju ABSOLUT inte bott här. Jag klarar inte av det liksom. Fy.

Jobbar sönder imorgon och på lördag. Men jag ska få fett med pengar har jag bestämt. AAAAH..

På tal om ny dator. Har webcam på den <3  Nu jävlar kommer ni väl få se ännu fler bilder av mig. VET ATT NI INTE FÅR NOG AV MIG, PUSS!!!!


Söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0