Måndag

Hey alla glada! (Säger inte hey till er som inte är glada, sry) (Skoja, jag hade blivit ledsen om jag var ni. HEY PÅ ER ALLA!)

Lördagen tillbringade jag i Rosvik hos mami, avslappnat och lugnt sådär. Jag hade ju även en gång i tiden fört över massa bilder på vår hårddisk vi har där. JAAA!! tänkte jag, jag har säkert massa bilder från 05-09. Men nej, sist jag gjorde det var 2008 och inte alltför många bilder att hurra över. Astråkiga bilder verkligen. Bilderna från turkiet-08 hade jag typ bara fört över 10 st också? Handikappad man var en gång i tiden alltså..

Igår blev det staden igen, och direkt for jag till Anna för skitsnack och mys :) Eftersom bussarna hem går när bolibompa har slutat så sov jag över där och kom hem för ett litet tag sen. Börjar 15.00 idag, heeelt ok. Och imorgon mina kära vänner kommer jag inte ens stänga, what happend there liksom? Annars får jag ju ALLTID 11-19tiden. Men icket imorgon. Livet rockar rockring när man slutar tidigt oooohja!

Blabla, det var något roligt jag tänkte skriva men jag glömde vad det var. Synd för er.. Hejdå!


Tyckte det var längesen jag la upp en bild på mig själv lixx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0