Fuckin' tired

Jobbar hela veckan. Jobbar sönder hela veckan.

Visst, jag ska inte gnälla, jag har ett jobb och jag får pengar, OCH jag sa att jag ska jobba sönder mig själv. MEN!!!!!!! Det hade varit kul med variation och försöka ha ett liv vid sidan om, typ att få gå hem tidigare än 19-20 varje dag. Och få göra andra saker.

Jag ska tydligen jobba 11-20 i stan imorgon, alltså stänga.. SJÄLV igen. Stan är så sjukt annorlunda jämfört med Porsön och allt är vänt åt andra hållet. STÖRT ovant och segt faktiskt. Inte likadana rutiner. Och sen ska jag stänga fredag också. Och öppna/stänga hela helgen. Så. Trött.

Nej, vad annars? Sitter på min tron här i huset (min säng är min tron wohooo) hahaha hur fult ord var inte tron egentligen? Tron tron tron tron. Jajaaaaa, nu är jag för irriterad för att skriva mer HEIPPA


I know one thing that would make me happy right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0