Emo

Jaaaaa. What to say?

Igår jobbade jag 11-19, och nästan en timma senare befann jag mig hos söta Anna för att dricka lite vin och snacka skit. Blev massa turkiet-snack, asmysigt! Jag kunde inte följa med på Allstar för att... wait for it... jag skulle JOBBA! Aaah det är sant. Vår taxi hade mellandagsrea i efterskott eftersom den kom typ en halvtimma sent också. Taxichaffisen var en jävla lirare, hahahhaaha han var nice.

Har jobbat 11-18 i stan idag. Helt annorlunda ställe och jag fattade ingenting, inte okej alltså. Men nu är jag hemma iallafall och om 4 timmar börjar jag igen för att jobba natt till 05. Jag. Dör. Nu. Men det är paaara paaaaraa para. SÅ MÅSTE JAG TÄNKA!

Är emo idag. Kolla bara:



CUT OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0