Bye

Nej ni, damer och herrar. Nu ids jag inte skriva här på ett tag. Får avsluta det hela med en lista (♥) om orsaker VARFÖR:

  • Inget händer
  • Därav INGET att skriva om
  • Jag har inte en bildjävel som är värd att lägga upp. ASTRÅKIGT!!!
  • Jag jobbar ju för det mesta 11-19. Det betyder att jag inte har något liv. Ingen tid till något normalt.
  • Jag skummade just igenom den senaste månaden i min blogg, HAHA SÅ VÄRDELÖS ATT JAG DÖR!!!!!!! HAHAHAHA SÄMST, orka.
  • Om ni saknar mig alldeles för mycket kan ni ju tipsa mig om något jag kan skriva om. Jag är så värdelös att jag liksom inte kan komma på det själv längre. hihi.
  • Peace ut friendz.
  • Hejdåååååååå

Ps.
Lol

Kommentarer
Postat av: miku

hahahha du kommer aldrig klara dig utan att ordbajsa.



ps. jag gillar ditt ordbajs

2011-02-17 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0