Wakie wakie

Haha eh, god morgon!

Här sitter jag och har varit vaken sen 06:45.. Nu fattar ni ingenting, men jag somnade 18:00 igår och sov mer än 12 timmar? Så jävla skönt hahahaha.

Jag har kommit fram till att jag inte tänker åka tåg mer så länge jag inte har sällskap eller att biljetterna är gratis. Känns lite som att jag borde boka biljetter inför nästa jul redan nu......

Tåget var försenat 30 minuter innan det kom till Gävle och under vägen hann det bli 3 timmar försenat. Hur nice? INTE ALLS NICE för jag satt hela vägen och mina jävla långben hade zero känsel. Väl framme i Luleå blev jag välkommen med kräksnö. Hehe.

Sen undrar jag varför ALLA tåg/busstationer luktar kiss? Stank som om jag själv hade kissat ner mig när jag satt på tågstationen, men brallorna var lite för torra för det. Så jag skyller på någon annan. Äckligt är det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0