Tågstrejkar

Nu lägger vi julen på hyllan ett tag, skönt!

Igår blev det lite spontant fördrick med Reb och Johanna, var ett bra tag sen jag träffade blomman men igår var det dags! Det ledde till utgång och kanske någon drink för mycket. Men helt klart en värd kväll! Och här ligger jag utsvulten och tror (vet) att jag kommer dö.

Sen var planen att jag skulle dra till Gefle-town ikväll med nattåget. Det skrotade jag och tackar Dagmar för det. Nu i och med alla probs så får man pengarna tillbaka även fast man inte har en ombokningsbar biljett, så det blir flyg ner till Stockholm på fredag och sparar mer livstid på det viset. Så jävla värt, hahaha! + att det kostade mig (okej, mamma) mindre. Helt klart underbart!

Nu ska jag ligga här och svälta tills mamma vill ge mig mat. Imorgon är det dags för bolaget och det är inte en jävla dag försent!!!! Det var ju lite på tiden.. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0