Snö yok

Yo!

Var helt slut igår är jag kom hem, nästan som att umgås med 2 spralliga barn när Niklas och Pappa kom förbi! Hahaha. Ja, blev ändringar, Daniel följde tydligen inte med. Nästan tippat.

Blev inga sura miner efter hockeyn, eller.. kan jag väl visst påstå eftersom ungefär 5000 pers gick därifrån gode irriterade när LULEÅ VANN! I typ sista minuten. Kändes jävligt härligt att sitta som en väääldigt liten minoritet och jubla bland alla Brynäsfans. HAAAA-HAA!!

Idag ska jag ta det väldigt chill, resten av veckan ser halv ut. Jobbar 3 halvpass och det känns nice som fan när jag kan sova till typ halv 11 imorgon! God bless den som kom på att man kunde sova. Finns typ inget bättre.

Känns för övrigt lite skumt att fortfarande se lite halvt gröna gräsmattor ute när almanackan visar 6 december. Skumt som fan. Ligger något snökorn i någon gatukant här och det känns weird med jämförelse av resten av mina 19 andra vintrar. Mehe.

Nej! Nu blir det frulle. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0