Lussebullar

Godkvällens!

Dagen kan beskrivas med ett ord: bak.

Nä, inte rumpa (tyvärr), utan bak as in baka! Jag och Malin har bakat lussebullar, pepparkakor och något slags godis. Kvantum bjöd ENDAST på dinosaurie-kakformar så våra pepparkakor är fan inte okej. Asfula. Man kan tro att vi har bakat pepparkakor med Ross Geller, hahaha. Lussebullar är alltid min favorit och dom blev gudomliga! Till det har vi nött sönder Solsidan säsong 2 och ätit pizza till middag. En riktig fläskdag.

Imorgon krigar jag 8-16 och hoppas dagen går fort, jag känner redan nu hur trött jag kommer vara..


Hadi bye bye.


Snodde bilden som Malin tog, bara för att visa hur jävla ojuliga och fula pepparkakor vi faktiskt har... maha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0