Jopppp

... och då vaknade man upp efter en powernap som heter duga! Men det gör iiiiingen jäääävla ting eftersom jag är ledig imorgon! YES!!! Dock sov jag på min arm mot soffan, så det ser ut som att jag har JÄTTEMYCKET celluliter på min underarm? Hur fräscht?

Jobbet rullar på, idag har varit en lättsam dag med söta kunder och ganska simpla frågor jag kan svara på själv. Jag hade en helvetes 8-timmarsperiod som var utspridd på 2 dagar, det gör jag ju gärna inte om tack. Alla omöjliga mongofrågor och siffernissar slussades typ BARA till mig och jag fattade nada. Inget mer sånt tack hahahaha.

Om en vecka är jag i lule. Om jag inte nu lyckades powernapa i 1 dygn, för det känns det lite som.

Nu ska jag ta mig en lussebulle och signa ut slut.

Kommentarer
Postat av: rebbo

.. OCH PRATA MED MIG!!!!! DU MÅSTE MEDDELA DINA LÄSARE DET!!!!!!!

2011-12-14 @ 20:48:30
Postat av: rebbo

HEJ VILL DU GÖRA LÄNKBYTE!?!?!?!?!

HAR TUSEN MILJONER TRILJONER LÄSARE.

FNISS

2011-12-14 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0