Jewl 2011

ÄNTLIGEN är det över med att försöka trycka i sig julmat. Julmat är inte gott, det enda jag äter är någon köttbulle, prinskorv och ägg. Kanske liiite skinka. Usch. Lyckades tvinga i mig 2 köttbullar och 1 prinskorv tillslut idag...

Hahahaha så jävla kul, i förrgår spelade jag, mamma, Niclas och Niklas (låter alltid cp i min skalle när jag säger sådär HAHA) TP. En fråga var någonting om ett engelskt band.

Jag och Niklas säger: "aaaa jag vet!" Under tiden Niclas skulle svara viskade jag till honom: "börjar på B och har 7 bokstäver?" Så sa han: Japp! Niclas kunde inte svaret så jag och Niklas tittade på varann och svarade samtidigt:
Jag - BEATELS!
Niklas - BLONDIE!

HAHAHA FAIL! Självklart var det jag som hade fel också, men kul vare. JAJA klart ni inte tycker, ni var inte med!!!!


Har iallafall fått jättefina julklappar och är jättenöjd! Hoppas ni hade en fin julafton alllllihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0