Dan före dan

Då var det dan före dopparedan. Kan ju misstolkas.

Blev väckt alldeles för tidigt av allas våran Malin (i vanlig ordning) som berättade något spännande men jag kommer bara ihåg typ hälften av vad hon sa.. Så till er alla från mig: ring inte mig på morgonen och berätta något för jag svarar typ i sömnen och har ingen aning om vad vi pratade om!

Om ett tag ska jag dra min röv till banken som jag inte lyckats göra än. Hatar att gå till banken, varenda liten kotte är där VARJE DAG. Fattar inte? Någon gång måste det ju vara lite folk? Vi lär ju märka.


Hoppas jag får träffa min nallebjörn någon dag framöver. Han är ju på dagis hos låtsasmormor eftersom Pappa och Anette har dragit till Thailand..... (.... har inga kommentarer om det)

Kommentarer
Postat av: rebbo

men inte vill du träffa MIG inte......................

2011-12-23 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0