12-04

Tjooo!

Sitter och har morgonmys för mig själv, dom andra damerna sover så gott. Var dödshungrig redan inatt så jag slängde i mig frulle som om det var den sista gången jag någonsin såg en bit mat. Inte ok.

Igår var det soffmys med Sofie och Mandy, vi såg filmer varav en film såg jag redan från början att det förmodligen inte var en Camilla-film. Rätt hade jag också, sov igenom mer än halva filmen. Och what's up med att jag sov som en björn igår? Sov typ 340 timmar av 24 möjliga. Inte ok det heller.

Nuuuu ska jag vänta på att något ska hända. För nu blev det gode långtråkigt. Imorgon kommer Lundstigarna och gästar Gefle-town. Spännande!

Hello goodbye på er.

Kommentarer
Postat av: Sofie Hagelin

Haha, sällan du alltid längtar till frukosten. cp.

2011-12-07 @ 12:11:59
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0