Ursäkta svordomarna

Gjorde en gammal vanlig dum ovana, vilket jag inte skulle ha gjort.

Jag har pepprat mina friendz med meddelanden, som ser ut typ såhär: SHIIIIIIIIIIT FATTARU ELLLEEEEEEEEEEER NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ 499 LULE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och så vidare.

Ni fattar antingen allt, eller ingenting? JA jag jävla fan i helvete hittade en biljett Luleå - Antalya imorgon tur och jävla retur för 499 RIKSDALER!!!!!!!!!!! HATAR mig själv för att jag ens tittade. Jag måste straffa mig själv.

NÄ DET HÄR VAR FAN INTE KUL!!!!!!!!!! Brb straffa mig själv hejdå.

Jaha, ni ville veta varför jag ens skrev det här? JO, för att ingen av mina vänner svarade när jag skrev??? Vad skulle jag ha gjort då? Va? Va? Va? VA??? VAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hur kunde jag veta att du skulle tycka det var roligt?? hahaha fesk ;D

2011-08-05 @ 16:37:56
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0