Umeyo

Nu eee jag hemma!

Astrevlig helg i Ume(å). På fredagen åt vi grillad kyckling (gött trots att jag vridit i mig minst 3948 kycklingar denna sommaren...), drack vin och myste på Wester/Savrans balkong. Lördagen startades med fiske, vi fick fan en del abborrar, nice som fan! Mindre nice att jag fick den minsta :( Jaja, shit happens when you go fishing naked. På kvällen blev det grillat igen, och massa vin + turkisk peppar! Neeees, jag fick även en tupering i håret som hette duga av systrarna Wester, aldrig har mitt hår haft kvar tupering efter 1 timma och inte efter en dusch heller! Haha crazy ;) Sen blev det utgång, mycket trevligt!

Igår blev en mycket seg dag, vi åt pizza och andra onyttigheter framför en käääss film som hette "Twelve", och sen "Burlesque" som var fett bra!

BLABLA tog jävligt mycket energi att skriva det här, är FETT jävla irriterad och nere nu så jag orkar fan inte skriva mer. Men min helg var iallafall kung, tack miccis och alla andra ♥

Kommentarer
Postat av: Miccu

Jag är så glad att du kom!!! Ses imorrm! Öptum!

2011-08-03 @ 00:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0