The lapp

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!

Jag gick nyss igenom en liten låda som alltid stått på mitt databord. Och då hittade jag en lapp, som jag inte vet varför jag har sparat, men det var väl tur för HAHAHA VAD DET ÄR KUL!

Historian om the lapp:
Efter ett tandläkarbesök (tandregleringen dessutom) 2008 tror jag det var? så går jag ut till väntrummet för att ta på mig min jacka. I vanlig ordning så stoppar jag ner händerna i fickorna när jag kommer ut och hittar något som jag iiiinte hade i fickan före tandläkarbesöket.

En lapp. Såhär ser den ut:



Klart jag blev smickrad och så, men jag höll på att DÖ av garv. Och ja det är lagligt att skriva om detta i bloggen och lägga ut bild på lappen när det är 3 år sen. Inte så att personen läser min blogg antar jag. Men HAHA det var bara ett så jävla roligt ställe att få lappen på.. Tandregleringen liksom. HAHAHAHA gud vad jag och Rebecca har skrattat åt detta. Jag ska fan spara lappen så jag kan få mig ett till gott skratt om 3 år. HAAAAAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0