Sho breeeee

Startar med en hälsning:



Idag har jag och mamma varit på stan i Piiiiite. Hittade mig ett par jeans på Bik bok, och tydligen när man köper jeans fick man välja en valfri vara upptill 199 :- som man fick på köpet. Haha kul när kassabidrädet sa det till mig och jag uppfattade att man köpte något för 199, så jag stod och tackade nej i typ 1 minut innan jag insåg att jag måste ha förstått allt fel när dom verkligen försökte tvinga mig. HAHA trög blondin.. Så det blev en t-shirt till, och sen fick jag en present på köpet också? Rena rama julafton ju. Det var iallafall ett par örhängen, helt ok alltså!

Fint! Köpte mig (okej mamma köpte mig) sminksvampar också, HAHA ni ska se mina jävla Ica Maxi-svampar, dom smular typ sönder när man tittar på dom. Lol.

På tal om lol:

lol
|
/ \
Normal

lol
|
( )
Hjulbent

lol
|
{}
Klen
Snart blir det att äta grillat. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: joss

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA andningspaus HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

SHOBREEEE

2011-08-20 @ 22:42:50
Postat av: elin

HAHA !! dör lite nu

2011-08-21 @ 21:41:16
URL: http://bildfabriken.blogg.se/
Postat av: sofffanbre

hahaha inte okej

2011-08-22 @ 16:37:58
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0