Rollercoaster

Hej!

Nu är jag normal igen tror jag. Hade en fett rolig dröm, alla bilar och vägar hade bytts ut mot berg och dalbanor. Men, det mindre roliga var att det inte gick att stanna eller hoppa ur? Alla bara åkte runt hela Luleå hela dagarna, så jag mådde ju typ illa när jag vaknade. Snacka om att livet var som en berg och dalbana.

Nåja. Det bästa med dagen är att jag har sovit så jävla gott! Var härligt utvilad när jag vaknade, och det älskar jag. Ska strax slå på en film och gosa ner mig i sängen med en kopp te. Sen kommer jag nog vara vaken halva natten men äh, det är nog värt. Höres!

P.s. FYFAN vad söt voffsing. Vill fan äta upp den. Nästan.


Kommentarer
Postat av: Pia

Åååååååh så søt! JEG VIL HAAAAA

2011-08-12 @ 02:48:04
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0