Psycho

DKSGNDSFKGNDFIOLGNDFKÖSGNLDNSGNJDFOGNDFKLGNSDKJGDFMGSDLN!!!!!!!!!!!!!!


Tänkte bara starta med en varning, detta inlägget är inte ens värt att läsa, baaaara så ni vet. Så, varför skriver jag det ens? JO FÖR ATT JAG MÅSTE, OKEJ!!!!!?

Det är så SJUKT kallt i mitt rum att jag inte har någon känsel i mina fötter för att dom är som isbitar. Vädret SUGER och det är typ höst? FUCK!!! Jag pallar inte med mig själv för att jag är en fet jävla pmskossa, helst av allt skulle jag bara vilja rymma ut ur mitt egna skinn men jag har försökt och det var tydligen omöjligt. Happ, värt. Not. Nu finns det bara en, EN!!!! plats jag vill vara på, och det hjälper inte att Sorma kalbim strömmar ut ur högtalarna. Inte ens det tar mig dit.


Nä, fyfan vilken skitdag. Och det har inte ens hjälpt att jag har ätit 90 % av den. Nä inte det, och det har inte hjälpt med mensvärk heller. Inte saknad heller. NEJ DET HAR INTE HJÄLPT!! HEJDÅ



(VÅGA!!! ringa psyket.) ("Haha" ibland får jag fan till det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0