Nu kööör vi

WOOP! Anna räddade min kväll igår, det var nice! När vi köpte godis och cola på kvantum insåg jag att jag hade mindre än 45 kr på kortet, det var mindre kul eftersom hon bakom kassan tänkte: vilken fattig liten jävel! Japp, sant. Men vad fan vet jag, det var ett lulekalas i helgen, förklarar väl allt? Note to myself: Gå inte på nästa års lulekalas, you're waaay too old, "girl".

Sitter och väntar på att mamma ska vässa saxarna, nu ska långhåret bort! Lite iallafall, höhö. Sen får nog sneluggen en chans till. På återseénde mina friends och ofriends!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha hur mår du girl?

2011-08-09 @ 18:34:20
URL: http://aannna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0