WAZZUUUP

TJABBA TJENA HALLLÅ LIIIIRERS!!!!!!

Glad påsk på er, till att börja med! Ät ihjäl er idag.


Igår var vi på Allstar. Som enligt mig söööööög. Fast det kan ju ha berott på peppen och alkoholintaget. Och då menade jag att mitt alkoholintag inte existerade, för jag kände typ inte av det för 5 öre. Väääääärt. Jaja, det blev hemgång vid 2 iallafall och då satt ett minimål från max finfint i magen kan jag ta och berätta! I skrivande stund sitter jag och har såååån lust att gå ut på ballen och sola benen. MEN den delar inte med sig av så mycket sol nu. Kanske sen? Den som lever får se.

Sitter även och äter k.s till frulle. (Korvstroganoff) GÖÖÖTTT!!!! Nu ska jag gå och måla ägg och äta lite godis.


Skoja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0