Tuesday from hell

Hej
och
hå!

Idag vaknade jag på ett utav de sämsta sätten. Inringd till jobbet en dag jag egentligen skulle jobba på, men blev ledig, men sen blev jobbdag ändå. Okej? Halv 8 blev jobbdagen oficiell också. Efter sisådär högst 3 timmars sömn. Jag började egentligen inte förrän 11 men med den ilska jag hade i kroppen gick det absolut inte att somna om så jag åkte dit lite tidigare i brist på annat att göra.

Allt gick fel. Jag var asful, försökte ordna till det med lite smink men det gick ju jättebra. NAAAT, seriöst, idag är jag sveriges fulaste tjej. LÄTT. Fick dressing i håret precis innan jag tog en kund också. Orange dressing. Okej? Den kunden fick smaka på min hostattack som inte gick att få stopp på också? Fan vad fräsch tjej. Juste, iPoden hade dött också. Bussresor utan musik är något sänt från helvetet, helt seriöst. JÄVLA DAGJÄVEL!!!!!

Fisk till middag också. Passade ju bra med tanke på att jag typ ser ut som en fisk idag. Eww. (Vad är det som luktar fisk och är 1 mil långt? Tjejmilen. HAAAAHAHAHAHAHAHAAAHA)


Ps. Nike-spotifyreklamen???? VADÅ N-I-K-E?? N-A-J-K UTTALAS DET!!!!! Jävla svennar.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0