Sick n' tired

Har faktiskt överlevt lördagen, tro det eller ej! Min pappa hatade mig inte och gav mig mat, därefter blev jag lite mer människa än jag var innan.

Vad har hänt sen dess? Jobbat idag. Olikt. NAAAE! Börjar typ bli förkyld eller något. Sandpapper i halsen och låter som en man. När jag tog min första kund idag lät jag som Bengt Magnusson. Inte direkt det min kund var beredd på, men vad gör man åt saken??

Jo, näsherpes har jag också. Eller nåt. Har värsta såret i näsan, fett ont??? Vad gör jag åt det??? Aj? Några tips?


Nä, nu ska jag fortsätta tänka och försöka bli trött. Kunde ju inte undgå en powernap när jag kom hem idag, GALET skönt var det. Värt som fan.

Såja. Då vet ni att jag låter som Bengt Magnusson och har "näsherpes". Kul va? Japp japp bye!

Kommentarer
Postat av: anna

alltså störd du är

2011-04-05 @ 01:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0