Loca

Finns det något härligare än bra väder? Svar: NEJ! Har suttit på ballen med en kopp cay och solat benen + facet. Men jag och min rastlöshet gick in efter ett tag.

Kliar i fingrarna, har hittat GALET billiga DIREKTFLYG!!! Finns det något jobbigare än att mellanlanda? Skulle inte tro det. Fråga inte varför jag hetsar hela tiden. SOLEN GÖR MIG HEEEETSIIIIG!

Vi får se vad dagen bjuder på. Sista veckan med jobb startar på tisdag. Det kan fan inte kännas bättre! Det enda jag kommer sakna är mitt, Rebs och Farres teamwork. Precis som jag saknar mitt och Jojes teamwork. I said boom boom boom let me hear you say weehoo, WEEHOOO! COME ON YOU GUYS, SAY WEEHOO!


Så, vad kom vi fram till?

  • Det finns inget härligare än bra väder.
  • Det finns inget jobbigare än mellanlandningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0