I had it all one time

Haha fyfan, tycker synd om er. Skriver världens sämsta blogg, när jag väl skriver så klagar jag och jag bjuder ALDRIG på bilder. Konstigt när jag fortfarande endast har webcambilder på mig själv och Reb eller alla Turkiet-bilder som jag redan visat 238929 gånger från rätt väg, upp och ner, framlänges, baklänges.. ja ni fattar. (HAHA så skyller jag på det, jag är för övrigt sämst i världen på att ens ta bilder och lägga upp bilder. SMISK MÅ JAG HA!)


Idag har  jag varit leeeeedig, det firades med storkok @ Olofssons crib. Asgod mat, naaammm. Har gått upp minst 30 kg sen igår. Härligt.

Har inte fått min deklaration? HALLUUUU, typ alla andra har förutom jag!? Lol? Har skatteverket tappat bort mig igen eller? Minns när vi flyttade 2008 så ringde dom typ mer än ett halvår efteråt och frågade vart jag bor egentligen, för dom hade inte mig på någon adress? HAHA TACK!!!! Har tydligen bott under ett träd där ett tag. Mitt liv är verkligen spännande utan att jag vet om det. SCORE!

Nuuuu villlll jag bort. NU!


Jag vill ha soooooool (även fast jag är sämst på att sola wohoo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0