Gold

Kul lördag. Det mest spännande jag har gjort är att se big brother. 2 avsnitt till och med? En lördag som skrivs till historien, läääätt!

Igår blev det fläskfilé, potatisgratäng, beasås, sallad och fetaost hemma hos Anna. + lite 3 apor och vodkabull på det, det var niiice. Det som är mindre kul är att jag hostar upp mina inälvor snart, inte okej. Anna passade på att prata med Turkiet i 2 timmar inatt, normal tjej. HAHA!!!!! Inte heller okej.

Inatt blir det jobb med Ruby, taggad till 0,2%. Hade ju kunnat vara mer lockande. Jaja, cash is king! Imorgon bär det säkert av till moder jord, det mest jobbiga är att... JAG ÄR SÅ GALET RASTLÖS DÄR BORTA ATT JAG KNAPPT VILL ÅKA DIT!!!!!! Snällaaaaaaaaaaaaa.

Ledig på måndag också. Hur värt? GULD VÄRT!

<--- Måndag


... eller..

<--- ..Måndag?

Välj själv.

Kommentarer
Postat av: anna

det var vodkabullen som pratade med turkiet i 2 timmar.. icke jag ;)

2011-04-10 @ 00:38:54
URL: http://aannna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0