Emodagen

Tja lirare!

Först ska jag gratulera er emos på emodagen. Grattis grattis!

Hahahahaha kul påsk, jag brukar alltid fira den i stugan med min familj med skoter, grillat, osvosv. Men i år kände jag inte för stugan, så igår blev jag lämnad här i stan. Ringde min mor och hörde om jag skulle åka dit och fira påsk. Nä då ska dom till Storklinten. "Men du kan ju följa med om du vill?" HAHA JAG? I STORKLINTEN? I EN HUSVAGN? NEEEEEEEEEEEETACK!!!!

I och med detta känner jag att min familj kanske tycker om mig mindre mycket ibland. Okej det är mitt eget fel när jag inte vill följa mer till urskogarna. Men inte ens en god liten matbit fick jag mig här hemma :( Inte ett påskägg heller. Känns väl inte sådär hippt att fylla ett påskägg åt mig själv? Neeeee.

Äh. Kanske jag köper mig en engångsgrill och sätter mig på huk och grillar en flintastek mitt emellan lägenhetshusen på påskafton? Kan det bli bättre? Neeeejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0