Dream a little dream

Åh jag drömde en sån underbar dröm inatt.

Jag, Reb, Miccu och Jennifer vandrade längs gatorna i Alanya påväg till deras lägenhet i otogar. Den jävla biten var så jävla plågande samtidigt som den var helt underbar, det var lagom cp-alanya-värme som faktiskt var behaglig,  cpstörda försäljare som säger störda saker man bara skrattar åt och vi pratade om allt knasigt som hänt kvällen innan.

När vi äntligen vandrat fram till lägenheten har dom byggt om hela deras hus till en apelsinfabrik. Detta hade dock Miccu och Jennifer glömt berätta för oss, men dom bodde där uppe i apelsinfabriken ändå. Gratis apelsiner fick dom också som tröst för att stå ut med allt oväsen. Okej, tänkte vi.

Vi förfestade som vanligt med en Votka 1967 och några Efes, åt apelsiner och körde ölspelet. Vi plingar på taxiknappen som nu hette "Portakal taksi"...(?).. Vi åkte med en taxichaffis som hade med sig hela sin familj i bagaget? Och blev avsläppta i hamnen. Sen fortsatte våra "krogrundor" precis som vanligt, med vodkabull, specials, rape me, lite mer vodkabull. Fast food klockan 3 med cay och cigg.


Jag hade dödat för att spola tillbak dessa underbara nätter. Men jag vill helst inte utsätta folk för att bo i en apelsinfabrik eller sitta i en taxi med en hel familj i bagaget. Fast går det inte att byta ut så.. - okej!


En efes i otogar-läggan


Kramgoa chäjär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0