Död

VARFÖR GÖR MAN SÅHÄR MOT SIG SJÄLV??????????


Ska aldrig mer dricka!!!!!!

Förfesten var apnice, Allstar sög, köpte mig en jävla vodkabull för 98 kr, den smakade bajs. Bajs för 98 kr, värt.. NOT!!!!

När vi plågat oss igenom kanske 1 timma på Allstar drog vi till The Corner. Dom stängde 2. Sugigt! Efter dendär bajsdrinken jag köpte på Allstar började jag må jätteilla, så jag gick hem. Vaknade klockan 13. Visste inte att någon körde över mig inatt? Tydligen.. Det var ju tråkigt.

Funderar på om min pappa verkligen hatar mig, för maten är inte klar än. JAG MÅSTE HA MAAAAAAAAT!!!!! Nä, när man mår såhär finns det ingenting som säger att man ska göra mat själv, ABSOLUT INTE! Tänk på det nästa gång. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0