Coconut

En gång hade jag en msn två gånger.

Jobbade idag också till 17, efter det så... dödade jag tid och drog iväg till Reb. Kom nyss hem. Jappjapp! Är faktiskt ledig alla dagar denna veckan förutom på onsdag. Är det ju skrivet på schemat iallafall, men ni vet ju hur det är.. Vi har ju typ jour på vårat jobb eftersom man blir inringd minst 39 gånger varje dag.

Köpte förresten ett par sandaler i torsdags. Varierade mig lite och köpte.... ett par EXAKT på PRICKEN likadana som jag hade förra året. Samma märke, samma butik, samma storlek, samma färg. Fan vilken rolig tjej jag är, galeeeet! Borde få pris.

Nu blir det väl att sova, är galet trött. Men oddsen på att jag sover inom den närmsta timmen/timmarna är inte höga. Min hjärna går i högvarv när jag ska sova nu för tiden..


Life is a coconut. You have to break the hard boring husk to get the exciting part of it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0