Yok

Habbla habbla, jag vet att jag fortfarande har kvar fel huvud på bloggen, men jag håller på med en ny. Fast det tärde på mina nerver så jag har tagit en lång paus, hahaha. Förmodligen fixar jag det till imorgon. Inte för att någon bryr sig, men jag tänkte väl bara.. visa mig lite engagerad. HAHA.

Precis här skulle det just nu egentligen stå hur jävla tråkigt jag har haft idag, jag skrev några rader om min spännande dag. Jag vaknade 2, träffade mina bröder, och.. Det var det som har hänt. Att sitta vid datorn eller se på tv är inget ni är intresserade av, såååå jag avstod att skriva all den skiten. Jag vet att jag är så jävla tråkig just nu, men hahaaaaaaaa såhär blir det alltid när jag kommer hem till den här skitstaden. Fy fan. Blir bättre snart antar jag!

Rebecca ringde förresten nyss och spelade en av mina favoritlåtar, samtidigt som jag hörde Queen's omgivning surra i bakgrunden. Och en liten Mustafa som säger: DUM DUM, COK YOK! Hahahahaha fick ju lite ångest över tanken på vad fan jag gör här egentligen. Fan vad jag saknar kvinnan, KOM HEM TILL LULEÅ NU! Askim benim :D

Kommentarer
Postat av: rebosh

fällde just en tår.. saknar dig <3

seni cok özledim.

2010-09-08 @ 04:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0