Hemma

Nu är jag hemma vid min lööövely dator. Vet inte riktigt vad jag har för känsla i kroppen, känns så cp att vara hemma! Speciellt när Rebecca sitter och pratar med mig genom msn och är där nere i värmen. Men när jag tittar ut genom fönstret känns det som att det är här jag har suttit och ruttnat hela sommaren, men icket. Känns ju faktiskt.. cp.

Nåja, min sista dag... What to say? Den spenderades med helstekt kyckling med pottisar (mmmh <3) tillsammans med Pia, Rebecca, Micaela och Jennifer. Pia färgade håret brunt och blev skitsnygg i det! :D Vi fortsatte till Queen's såklart, där Miccu och Rebosh bjöd mig på en special <3. Sen gick vi vidare lite här och där för att säga hejdå, fick en drink av Mete och sköldpaddorna på Tom Cruise, och såklart Vodkabull på Robin hood. Var en sista gång på fast food och drack çay och gick senare hem. Jag råkade fälla några tårar, och då GAV Mustafa oss Tequila från hans spritskåp. Då är det illa, för han låter ingen ta något därifrån. HAHA. Det blev lite tequila för att dränka sorgerna, och jag packade ihop det sista och tog på mig lite varmare kläder. Fyfan.

Resan hem var lite tjorvig, men jag tog mig hem iallafall, och mina 8 timmar på Arlanda var så jävla tråkiga och kalla. Helt sinnessjukt kallt var det, och jag hade inget att värma mig med förutom min adidaströja som inte värmde alls.

Vettefan vad jag ska skriva, men jag lägger upp bilder nu iallafall! JIPPIE, första gången på typ 569 evigheter. Fast det ska jag ta i ett inlägg snart, så vänta bara! höhöhöhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0