Banaaaanas

  • Det regnar.
  • Jag har kommit fram till en teori varför.
  • Det är... för att... det idag är exakt 19 år sedan djävulen miste en av sina små djävulsbarn, det gör djävulen och hans meddjävular så arga att dom har startat fetbråk med änglarna i himlen. Änglarna är ju så klena och fjolliga så de gråter.
  • Med det ville jag bara ha sagt att Johanna Blomman Blom fyller 19 år idag! Gudars skymning vad gammal du är nu. Dags att börja med antirynk-krämer och löständer!
  • Så vi ska på något ålderdomshem på Porsön och fira henne idag. Grattis tant! :D

På den tiden tant var ung och dum



Annars undrar jag....
  • Vart Centerpartiet fick mitt nummer ifrån? Hade tänkt smsa tillbak och fråga om någon Centerpartist (...typ) ville gå på blind date, men det var något i mig som sa att jag inte skulle göra det....
  • Varför jag ALLTID lyckas låta någon låt våldta min winamp. Jag tröck på en låt igår och went bananas efteråt. Fortfarande inte fixat till det. Fan.
  • Varför jag inte är miljonär? Vad har jag gjort världen för ont när jag inte får vara miljonär? Ni vet ju inte hur bra världen hade varit om jag var heltidsmiljonär... Verkar ju bara vara jag som fattar sånt. Ni hör väl hur denna mening klingar fint i öronen: "Hej, jag heter Camilla. Jag är heltidsmiljonär." Ryser <3
  • Hur fan jag hann få i mig en liter vin igår. Plastmuggar är större än man tror...
  • Varför det inte finns ett djur som ser ut såhär:

  • Eller såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0