Quotes summer 2010

Alltså jaaa nu är det dethär med Alanya igen. Men nu är det mer citat jag ska dela med mig av. Tyvärr är dom flesta made by me. Dunno why liksom.....

Poliser och människor står på gatan bakom Queen's Garden. Mustafa + några till från personalen står runt hörnet och kollar.
Pia - What happend?
Mustafa - ...Something happend.

På Queen's är det ett bord med massa danska flaggor, ballonger m.m.
Pia - What's happening there, who is that?
QG Personal - Just some danish people...

I soffan hemma i lägenheten.
Jag - çok yok!
Mustafa - Lan, you are fucking the turkish language. I don't want to talk turkish anymore.

Förfest med ölspelet, där vi gör kategori "huvudstäder i Europa".
Pia - Oslo.
Rebecca - Stockholm.
Jag - BEEEL..giums... huvudstad...

Ölspelet med kategori "färger".
Rebecca - Rosa.
Pia - Blå.
Micaela - Röd.
Jag - SSSENAP!

Ölspelet med kategori "turkiska killnamn". (Tar exempelnamn nu)
Micaela - Ali
Jennifer - Mete
Pia - Mustafa
Rebecca - Gökhan
Jag - GRIS!

Jag glider in i vardagsrummet medans Rebecca och Pia sitter och ser på TV.
Jag (VÄLDIGT random) - Vad heter mask på engelska?
Rebecca - ...Och vart i HELVETE kom du att tänka på det?

TV-tittande i sofforna.
Jag - ... Vad heter 50 på turkiska?
Pia - Elli.... Vadårå?
Jag - Jag tänkte... att.. nä... eh.. jag vet inte vad jag tänkte...
(Senare på kvällen)
Pia - Alltså Camilla, vad var det du tänkte när du frågade om 50?
Jag - Ska jag vara ärlig så tänkte jag.. att man sa... beş beş.. när man sa 55.. (Beş är 5).


Jag lovar, det finns säkert huuundra fler quotes som är värda att skrivas ner. Men nu kommer jag inte på fler. Sorri!

Kommentarer
Postat av: pia

Camilla på Queens;

Jeg skal på do, vil du bli med? .... ÅJ!! Jeg er norsk!

2010-09-21 @ 22:41:19
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0