Take it to the limit

Nae. Nu vet jag varför min gnista har försvunnit. DET VAR JU LÄNGESEN JAG GJORDE EN LISTA!!!!!!


Såja, då tog det 5 minuter. Kugghjulen snurrade sönder och brandlarmet slog igång. Men listan får handla om.. Dagen. Idag alltså. Today. Inte imorgon. Inte igår. Den 16 september år 2010. Mellan klockan 12-23. Okej, jag tror ni fattar.

  • Jag har hunnit duscha och RAKA MINA BEN! Igårkväll upptäckte jag små apor som hängde och slängde i håren som om det vore lianer, så jag kände att det var.. på tiden..
  • Äta på max <3
  • Åka toyyan med Rebosh till Ica Maxi. "70 I RONDELLEN, 70 I RONDELLEN!"
  • Skoja ba, det var 40 i rondellen.
  • Upptäcka detta:

  • Trycka på "Fler annonser"

  • Tänka: Wtf.
  • Sedan upptäcka att.. det var en jävligt värdelös lista. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0