Torsday

Såååja, då hann en hel dag gå igen. Gårdagen menar jag då alltså, jag vaknade typ nästan nyss så denna dag har bara startat! Mohahaha.

Eftersom inte så värst mycket händer så blir det inte speciellt roliga uppdateringar, så jag ska hålla mig kort och göra få uppdateringar. Tror jag. Jag får se hur det blir. HEHE. Imorgon ska jag titta på kläder på stan. That's right, jag har inte råd att shoppa så jag ska gå omkring och titta på saker. Kul va? :D Jaja, huvudsaken är ju att träffa Josse, inget annat, har saknat bruden :D Sen på lördag tror jag det blir en sväng till Sanna på Porsön, den lilla räkan har lämnat Örnäset till sitt förflutna, den jäveln. Hur kunde hon!?

Och på måndag.... ska jag... förmodligen till Arbetsförnedringen, sen ska jag nog ringa angående ett jobb. Herre vad vuxen jag är. Sist jag kollade var jag typ 10 och lekte häst. But here I am. 18 bast, grå och arbetslös. Livet leker och liket lever! Heippa!


Jag erkänner, jobbet är ett fotografjobb. Jag ska ansöka med den här bilden. Tycker jag är rätt utrustad med både kamera och stadig hand, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0