Sen cok dum dum

W
T
F
PINGISRACK
!

Det är fucking september nu. Jag råkar låna Rebeccas lilla dator här och det visar små grader jag är väldigt... Orolig över... Just i denna stund är det tydligen 7 hela grader i Luleå. I Alanya är det bara 28 liksom. Dah, wtf gör jag här när jag kan vara och glassa på Gültzaudden i Luleå? Herre, kan det bli söndag liksom... NAAAT!

Har lite att göra dessa dagar också. Skaffa lite mer bränna (jag har fett med sollinjer, men ändå vit... WHY!?), köpa present åt min bror, köpa tallicatröja, köpa majonnäs (I fucking love turkish mayonez <3), köpa en limpa muratti, dö, dö, dö. Öl öl öl. Nej, inte öl, utan öl! As in dö. Öl = dö på turkiska. ÖL ÖL! Skal du ha bank?

MEN FYYYYY! Bye.

Kommentarer
Postat av: Pia

Skal du ha bank?

Du er dum, ikke jeg :D

2010-09-01 @ 23:40:51
URL: http://pialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0