Reningsverk..?

Hahaha alltså det är sjukt vilket tragiskt liv man har. Idag vaknade jag halv 1, och sedan dess har jag suttit vid datorn och sett Sällskapsresan. Underbar film det där, vill också hitta 50 lax i ett Wasa knäckebrödspaket. Men sån tur har man inte nej, det är bara Stig-Helmer som har det. Fan.

Ni som känner mig vet att jag kan börja fundera på konstiga ting helt plötsligt. Inatt satt jag och undrade hur reningsverken fördelade allt kiss, bajs och papper som vi Svenssons spolar ner. My love Wikipedia försökte sig på att förklara allt, men det var inga trevliga ord han hade att dela med sig utav så jag slutade forska i det. Jag bläddrade ner och hittade massa matteteorier inom reningsverket. Det betyder att man måste vara värsta snillet för att jobba på reningsverk. Vilket betyder att jag inte har någon chans att arbeta på ett reningsverk. Synd. :(


Roligt vaaa? Piz bro's!
(Var inte förvånade om ni träffar mig om 10 år där jag står och renar erat bajs..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0